Jeg vil dele ideer, inspirasjon og det jeg lærer underveis.

tirsdag 22. april 2014

Drivhus

Er man villig til å bruke tid og egne krefter så kan finn/gis bort spare deg flere tusenlapper. Mitt drivhus er et godt eksempel på det. Fant dette drivhuset på Finn. Her er min prosess og resultatet.
 
 

Bilder over er fra annonsen.

Her er demonteringen begynt. Fraktet alle glass og vegger til min hage.

Plannerer jorden der grunnmuren til drivhuset skal stå.
Setter drivhuset på rammer som er sementert ned i bakken.
Her er drivhuset satt opp.



 Fant steiner på finn/Gis bort. Disse ble perfekte som en grunnmur.


Etterpå satte jeg inn alle glassene. Fant også glass til en billig penge på finn.
Ekstra clips kjøpte jeg på Felleskjøpet


Kjempe glad over å kunne begynne innvendig :)

                                                                   
Fant belegningstein på Finn/Gis bort.
Disse la jeg ned mellom trerammene jeg bygde.
 
Denne plantebenken fant jeg også på Finn/Gis bort

 Etter mye arbeid er endelig drivhuset komplett. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar