Jeg vil dele ideer, inspirasjon og det jeg lærer underveis.

lørdag 1. juni 2013

Utbygget


Hva skal jeg si om utbygget annet en at det er ett lite tak, og ikke særlig koselig!
Men med noen enkle grep kan det bli litt finere iallefall.


Vaske og rydde bygget. pris kr. 0,-
Male det hvitt med maling jeg har fått, koster fant jeg i kjelleren. Pris kr. 0,- :)

Ville sette min signatur på bygget, få litt lys inn. Men jeg ønsket ikke vindu, for med det kommer også innsyn. Her er hva jeg gjorde:


Datteren min er 14 år, så klinkekuler er ikke like spennende lenger, til fordel for meg :)
Tegnet en sirkel, borret sporadiske hull med en drill i samme størrelse. Tok blank silikon rundt kulene og satte dem inn. Vasket så bort blyantstrekene. Enkelt og greit.
Klinkekuler kr. 0,- Silkon kr. 30,- (Europris)

 Jeg ELSKER det fargespillet som kommer med kveldssolen. Det gir lys og samtidig er veggpryd for det lille "stygge" utebygget mitt. 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar